Ekşi Sözlük Yazarından Komik Bir Hikaye : Türk Kadınlarının Cinsel Fantezileri


Ekşi Sözlük yazarı Sessiz Sakin Suskun Adam’ın cinsel fantezi uğruna yaşadığı aksiyon dolu komik hikayesi;

Ben bunların fantezisini yiyim aga. ulan unutmaya çalışıyordum gördüm başlığı yine aklıma geldi sinir oldum. durun anlatayım da içimde kalmasın bari.

Bir kız arkadaşım var benim tamam mı. kesinlikle ona aşık falan değilim, tabi onun da beni pek sevdiği söylenemez. bizim ki tamamen fuck budyy dostluğu. eski deli fişek dönemlerden kalma bir kız işte.. o zamanlar çok sevişirdik bununla, arar buluşur yalaşıp dururduk ama şimdi 3-4 ayda bi sevişiyoruz. kız çok uçuk çünkü, sürekli yenilik peşinde, fantezi manyağı, çılgın bir şey. joni sins abi gelse tatmin edemez.

Neyse geçenlerde basur ameliyatı oldum. 2 hafta g*tümün üzerine oturamıyordum. bu zaman zarfında bir kadın eline bile dokunamadım. götüm düzelmeye başlayınca da bünyemde bir şey fark ettim. resmen popomu kaşımaktan zevk almaya başlamıştım. o klozete oturup suyu götüme değdirince içim kıyılıyordu. hani şekere dudak uzatan at gibi ağzımı bi tuhaf yapıyordum. dudaklarım önde ohşş ohşş inliyordum resmen. açıyordum suyu sonuna kadar. lan dedim nejmi bunlar ibnelik alameti. çağır bi kadın seviş, eski randımanlı günlerine geri dön dedim.

Hülasa aradım kızı. o telefonu tuşlayan parmaklarımı si**yim ki aradım. dedim gel kız istanbul’a senelik izindeyim, gezer tozarız, kim bilir belki sevişiriz he dedim. peki dedi kapadı. en uzun cümlesi 6 kelimedir zaten. o da; ”tosba gibisin nejmi, daha hızlı ol” lafıdır.

Karşıladım bunu. pek sık görüşmeyince insan biraz soğuyor tabi. biraz mesafeli oluyor. sanki biraz sonra sevişmiyecekmişiz gibi uzaktan uzağa merhaba deyip öpüştük.

Tin tin yürüyoruz. o ara seksi iç çamaşırları satan mağazanın önüne geldik. off dedim şu mavi geceliğe bak, insan bunu giyen kadının yanında nasıl uyuyabilir dedim. evet güzelmiş dedi. zaten mavi hastasıyımdır. ellerimi vitrine dayayıp aşağıdan yukarıya yalayasım geldi – ki yukardan aşağı denedim yalanmıyor cam.

Neyse, gittik eve soyunup seviştik. sıradan bi sevişmeydi. zate bilen bilir sevişmeye heveslendiğin zaman hiç tahmin ettiğin gibi bir seks olmaz. kadınlar daha iyi bilir bunu, çok arzulu ve istekli başladıkları zaman, deli gibi sevişmek istediği zaman hoppp içinde patlar her şey. yallap şlap bitti gitti olur.

-ya nolduuu?
 -eninin körü oldu bitti işte.

Açtık tv’yi izliyoruz. zengin kız fakir oğlan dizisinin hastasıyım. sarp ve şükrü’nün diyalogları öldürüyor. yarıla yarıla gülüyorum. kız da uzanmış çekyata cep telefonundan face takılıyor. resmen evli çift gibiyiz.. sanki az önce sevişmemişiz gibi bir ortam var. reklam çıktı, çekyata doğrulup ” yarın erkenden gitme, akşam seni arabayla bırakırım ” dedim. tamam dedi. ” bu arada öğlen az bi işim var, 1 saat kadar arkadaşın yanına gitcem” dedim. tamam dedi.

Lan amk bi de kadınların çok konuşmasından şikayet ederler, resmen konuşmayarak acı çektiriyordu. tamam, peki, hıhı, başka hiçbir laf yoktu kızda. hele şükür dizi başladı da yüzüm gülmüştü.

Ertesi gün işimi halletmek için çıktım dışarı. 1,5 saat sonra tekrar eve geldim.. baktım eve kız yok. dolandım odaları yok. allah allah dedim acaba alış-verişe mi çıktı. yoksa haber vermeden çekip gitti mi lan dedim. konuşuyorum kendimle mal mal. bu arada hayatta elbiselerle evde durmam. bekar adamız tabi, şortumu giyer öyle dolaşırım. söylene söylene geçtim yatak odasına. elbiseleri çıkarıp astım askılığa. şortumu almak için dolabı açtığımda;

”ağann s*k*ey*mmmmmm” diye çığlık atıp elbiseleri giymeye başladım. kız ölüyordu. hastaneye yetiştirmem lazımdı.

Daha açıklayıcı anlatmak gerekirse; bu salak kız gitmiş gezerken gördüğümüz o seksi mavi geceliği alıp bana süpriz yapmış ve onu giyip dolabın içine saklanmış. ben geldiğim zaman şortumu giyeceğimi bildiğinden öyle bi fantezi yapmış. onun ben aklını sikeyim.

Dolabı bi açtım halka filmindeki kız gibi saçlar önde bağdaş kurmuş biri var. mavi geceliği kim s*k*r. bide bana bakıp tebessüm ediyor. saçlarını falan aralıyor. saniyelik bi olay bu. insan şok olur tabi. görür görmez allahuekbar deyip kapıyı sertçe kapadım. dongg diye ses geldi kapıdan. kendime gelip açtım kapıyı. bayılmış kız. tokatladım ayılmadı. salladım ayılmadı. ulan dedim bunu bu şekil hastaneye götüremem. kolonya tuttum yine ayılmadı. doldurdum kovayı suyla geliyordum hafif hafif kıpırdamaya başladı.

Güzelim iyi misin dedim. alnını tuttu. adın ne konuş, isim ver bana diye salladım.

Şaşı şaşı bakıyor. ben hâlâ isim ver bana diye bağırıyorum.

” sen nasıl bir öküzsün ya ” dedi.

İsim ver bana diye bağırıyorum.
 ” allah senin belanı versin pislik herif, siktir git başımdan ” deyince anladım ki kendine geldi. böyle uzun cümle siddin sene kurmaz.

Ama gitmedim tabi. giyin üstünü beyin kanaması olabilir, gel hastaneye gidelim dedim. bu sefer hiç konuşmadan hızlı hızlı giyindi. giyindi ve defolup olup gitti.

Yani şu kadınların fantezilerini cidden anlayamıyorum abi. hadi tamam geceliği giyersin de ne s*kime dolaba saklanırsın? hadi oraya da saklandın ona da tamam da o saçlar ne ya ?

Ulan aklıma geldikçe ürperiyorum.

Aradım kızı ” ha s*kt*r ” dedi kapadı. 2 kelime etti. iyice kendine gelmiş, düzelmiş belli. tatlım benim ya.

Kaynak; Ekşi Sözlük: sessiz sakin uslu adam

Arama Terimleri:

What's Your Reaction?

Komik Komik
9
Komik
Sesli Güldüm Sesli Güldüm
13
Sesli Güldüm
Gerildim! Gerildim!
23
Gerildim!
İlginç İlginç
4
İlginç
Korkunç Korkunç
6
Korkunç
Yerim! Yerim!
9
Yerim!
Iyy! Iyy!
4
Iyy!
Üzücü Üzücü
3
Üzücü
Yok Artık Yok Artık
13
Yok Artık

Comments 0

Yorum Yazın

Ekşi Sözlük Yazarından Komik Bir Hikaye : Türk Kadınlarının Cinsel Fantezileri

Giriş

Topluluğumuzun bir parçası olun

Captcha!
Don't have an account?
kaydol

Şifreyi Sıfırla

Back to
Giriş

kaydol

BuzGibiçcom Topluluğuna Katılın

Captcha!
Back to
Giriş

İçerik Çeşitini Seçiniz

Haber Resim Liste Anket Test Video Ses Galeri Playlist